Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze vraag heeft niet zozeer te maken met een foutmelding, maar ik krijg zeer regelmatig de schijfcontrole tijdens het opstarten in beeld, terwijl ik de computer op de normale manier afsluit (in 98 kreeg je de schijfcontrole alleen maar als je bijvoorbeeld de reset knop gebruikte), maar nu dus bijna dagelijks, is dit een instelling van XP of is er iets anders aan hand? Er wordt gemeld dat de schijfruimte op consistentie moet worden gecontroleerd, als de controle klaar is, zijn er geen problemen vastgesteld. Nu weet ik dat je met 1 druk op een toets de controle kunt overslaan, maar ik vind dit nogal vervelend............
Regbestand downloaden en op je bureaublad opslaan. Erop dubbelklikken en met ´ja´ antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud in je register geïmporteerd moet worden.
Geplaatst door ikself Hiermee zou je het moeten kunnen uitschakelen.
Regbestand downloaden en op je bureaublad opslaan. Erop dubbelklikken en met ´ja´ antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud in je register geïmporteerd moet worden.
Schijfcontrole blijft zeker beschikbaar, maar dan alleen als jij daartoe opdracht geeft. De registeraanpassing zorgt ervoor dat schijfcontrole niet meer automatisch met een opstart meeloopt.