Schijfcontrole van mijn XP beeindigd zijn taak niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Als schijfcontrole wil doen door op de C-schijf icoon naar eigenschappen te gaan en dan op extra naar foutcontrole en daar op nu controleren druk en dan de schijfcontrole aanklik (beschadigde sectoren contoleren en repareren dan gaat ie aan de gang maar dan zegt ie aan het eind van fase 2: "kan de schijfcontrole niet voltooien".

Als ik daarentegen voor de andere optie kies voor controle bij het opstarten van XP dan accepteert ie dat wel maar als XP dan opstart dan is die schijfcontrole niet gebeurd, slaat ie over.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat moet ik doen om em alsnog te laten voltooien?
 
Dat vermoeden begon ik al te krijgen, maar wat ik zo vreemd vind...vorige week nog deze controle uitgevoerd maar dan niet in veilige modus, en dat ging dus gewoon.
 
Ik heb dezelfde storing,alleen op de c drive overigens.(kan schijfcontrole niet voltooien>
In veilige modus doet ie het wel en bij herstart systeem ook.(mits ik aangeef dat ik dat wil bij de volgende start.
De pc wil ook de xp cdrom niet starten om repair te draaien,hij start met opspinnen en bestanden laden en dan valt ie vaak uit,dus nog voor dat ie iets kan herstellen.
Soms start de pc ook opnieuw op tijdens utorrent of tijdens windefender scan.
Maar tijdens internetten ofzo nog nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan