schijfcontrole wilt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

ik wil windows opnieuw over deze instaleren maar dit wilt hij niet omdat er iets fout is en ik moet scandisk laten bollen maar deze wilt het ook niet hoe instaleer ik dan mijn windows erop?

het moet erover kan mijn harde schijf niet leeg maken dus

dank bij voorbaat

lefty999
 
Foutmeldingen? Voer eerst scandisk uit in veilige modus en probeer het daarna opnieuw.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door harmen__666
En als dat ook niet lukt. Dan kan je met Fdisk de boel formateren. (opstartfloppy dus)

http://go.to/wintips

succes!

hueee de bedoeling de hele boel te formateren hoor windows overzetten nie meer en zekers nie terug mijn schijven indelen !!!
in veiligheidsmodus gaat het ook niet
 
Geplaatst door lefty999


hueee de bedoeling de hele boel te formateren hoor windows overzetten nie meer en zekers nie terug mijn schijven indelen !!!
in veiligheidsmodus gaat het ook niet

Sorry maar ik begrijp je berichtje niet?!

Je wilde toch formateren?
 
Geplaatst door harmen__666


Sorry maar ik begrijp je berichtje niet?!

Je wilde toch formateren?

nee ik wilde windows me eroverzetten !!!!
mijn systeembestanden zijn kapot omwillen van een virus en norton die ze slecht heeft verwijderd
norton heeft ook bestanden van programma's verwijderd die geinfecteerd waren en nu kan ik die ook niet meer zo verwijderen en opnieuw instaleren
 
Wat bedoel je met het niet zomaar kunnen verwijderen van bestanden? Zitten die dan in de Restoremap? Zo ja, kijk dan hier.

Krijg je nog foutmeldingen?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Wat bedoel je met het niet zomaar kunnen verwijderen van bestanden? Zitten die dan in de Restoremap? Zo ja, kijk dan hier.

Krijg je nog foutmeldingen?

Groetjes,
Bennie

dus als ik unninstall start of via software probeer te verwijderen loopt het altijd mis
 
Je probeert wat te verwijderen? Mogen er ook namen worden genoemd?

Is die bemetting trouwens kort geleden gebeurd? Kan je wellicht via een herstelpunt teruggaan naar een eerder moment en het dan opnieuw proberen? Weet je nog de naam van het virus?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Je probeert wat te verwijderen? Mogen er ook namen worden genoemd?

Is die bemetting trouwens kort geleden gebeurd? Kan je wellicht via een herstelpunt teruggaan naar een eerder moment en het dan opnieuw proberen? Weet je nog de naam van het virus?

Groetjes,
Bennie

office clone cd enz...
 
Hallo

Bootdisk en .....in d.o.s. ... chkdsk uitvoeren ......

In extremis chkdsk/f ........

Waarom kun je niet herformateren ..??????

Let wel ..... alvorens enige prg's op deze schijf los te laten , zou ik toch eerst een veiligheids backup nemen hoor (o.k. ...voor 99% onder ons lijkt dit logisch ..., maar die 1% die alle data veliest....)

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan