Schijfdefragmentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk4711

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Berichten
14
:eek: Hallo,Ik ben nieuw op dit forum en (onwennig)Allereerst ben ik niet zo bekend met alle termen en uitdrukkingen.Mijn vraag:Bij schijfdefragmentatie worden een aantal programma's niet gedefragmenteerd w.o. div.Application Data.Kan dit betrekking hebben op verborgen mappen.Mijn computer is ingesteld op netwerk,maar er is maar een computer.Ik heb gezien dat er enkele mappen w.o.Application Data verborgen zijn.Is dit noodzakelijk en kan dit te maken hebben met het niet defragmenteren hiervan.Verder duurt het opstarten een hele tijd (vooral om mijn email programma (IncrediMail) te openen)Ik vermoed dat dit met de Firewall te maken heeft.Ik hoop dat ik het goed geformuleerd heb.
Vr.gr.Henk
 
Henk,
welkom bij de Helpmij!
defragmenteren, schijfopruiming, periodieke virusscan etc. etc. doe je het handigst in de veilige modus.
Dit betekent dat je tijdens het opstarten van je pc de F8 toets elke kwart seconde blijft indrukken tot je kunt kiezen uit een menu waarin o.a. staat : opstarten in veilige modus. Doe dit maar eens en als je een keuze moet maken met welk account je inlogt, kies dan voor Administrator.

Voer daar de defragmentatie uit (en eventuele andere controles) en als het e.ea. gereed is, de pc opnieuw laten opstarten (normaal).
 
Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Henk,
welkom bij de Helpmij!
defragmenteren, schijfopruiming, periodieke virusscan etc. etc. doe je het handigst in de veilige modus.
Dit betekent dat je tijdens het opstarten van je pc de F8 toets elke kwart seconde blijft indrukken tot je kunt kiezen uit een menu waarin o.a. staat : opstarten in veilige modus. Doe dit maar eens en als je een keuze moet maken met welk account je inlogt, kies dan voor Administrator.

Voer daar de defragmentatie uit (en eventuele andere controles) en als het e.ea. gereed is, de pc opnieuw laten opstarten (normaal).
:thumb: Hi Pasja,bedankt voor de snelle reactie.Heb dit direct uitgevoerd en is oke.
Er zijn nog zoveel vragen,maar daar kom ik nog wel een keer voor op het forum.
Eerst eens beter de FAQ's lezen.
Groeten Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan