Schijfletters+stilvallen installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
108
Op mijn computer heb ik 2 harde schijven
1: 8gb= oude met niks erop drive letter c:
2: 120 gb=nieuw met windows xp erop d:

Nu wil ik deze drives verwisselen van letters. die van 120gb moet c: zijn en dien van 8 gb moet f: zijn. Op een of andere manier laat systeembeheer mij niet toe die letters te veranderen. Hoe kan ik nu die driveletters veranderen.



Op mijn andere computer wil ik xp installeren met een nieuwe cd-rom. Maar ik kan alles goed installeren tot hij bezig is met de opdracht: bezig met in het register op te slaan... Dan is de balk halfgevuld en dan stopt de balk met vullen maar de groene rechthoekjes blijven bewegen maar de balk geraakt niet meer vooruit. Wat kan het probleem zijn???
 
Geplaatst door dierickbart
Op mijn computer heb ik 2 harde schijven
1: 8gb= oude met niks erop drive letter c:
2: 120 gb=nieuw met windows xp erop d:

Nu wil ik deze drives verwisselen van letters. die van 120gb moet c: zijn en dien van 8 gb moet f: zijn. Op een of andere manier laat systeembeheer mij niet toe die letters te veranderen. Hoe kan ik nu die driveletters veranderen.

De systeemschijf (C:) kun je niet aanpassen. Als je e.e.a. om wilt draaien zul je Windows opnieuw moeten installeren. Ik zou de 8GB schijf dan helemaal weglaten en de 120GB als Master installeren. De reden is simpel, de 8GB schijf haalt de prestaties van de 120GB schijf naar beneden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan