Schijfopruiming blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door rafstal
Ik gebruik zelf dat halfbakken program niet. ik gebruik clean disk securety. www.theabsolute.net

Ja, ok. Ik weet dat er ook alternatieven zijn. Ik gebruik ook Norton Systemworks, maar toch vraag ik me af waarom die Windows schijfopruiming blijft hangen. Niet dat het echt ernstig is, hoor.
 
Gebruik je veel herstel punten ? probeer die map eens te legen van al je oude herstel punten.
 
Geplaatst door rafstal
Gebruik je veel herstel punten ? probeer die map eens te legen van al je oude herstel punten.

Die heb ik inderdaad heel erg veel. Welke map is dat precies?
 
Geplaatst door rafstal
Ik gebruik zelf dat halfbakken program niet. ik gebruik clean disk securety. www.theabsolute.net


Als je de topic doorleest zie je dat er alternatieven zijn gegeven.

Het comprimeren van bestanden heeft altijd al uit gestaan, dus dat is het probleem niet.

Als die uitstaat, dan hoeft ie dus niet te controleren. Hij zal dus niet uitstaan.

bij 'schijfcontrole' de pc blijft hangen
Wat heeft schijfcontrole met schijfopmruiming te maken :confused:.

Die herstelpuntje kan je weghalen bij schijfopruiming, dus zie die eerst aan de praat te krijgen ;). Je zou hem ook ff uit kunnen zetten, opnieuw opstarten, aanzetten.
 
Geplaatst door XP_PC


Wat heeft schijfcontrole met schijfopmruiming te maken :confused:.


Ik bedoel natuurlijk schijfopruiming, zal het even aanpassen.

Geplaatst door XP_PC


Als die uitstaat, dan hoeft ie dus niet te controleren. Hij zal dus niet uitstaan.


Als ik via de verkenner op de c-schijf klik en vervolgens voor eigenschappen kies, staat er geen vinkje bij 'Station comprimeren om schijfruimte te besparen'. Dan neem ik dus aan dat hij uit staat. 'Deze schijf indexeren om zoekacties te versnellen' staat wel aangevinkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan