Schijfopruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duvelke60

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Hallo beste mensen,
Als ik eens schijfopruiming wil uitvoeren, start de balk op en gaat zo'n 3 blokjes ver en stopt dan. Ik krijg geen foutmelding of iets anders. Wat kan ik daar aan doen? Alvast bedankt:thumb:

In de veilige modus opstarten (F8), DAAR schijfopruiming doen en veel geduld hebben.

Geplaatst door Duvelke60
Hallo beste mensen,
Als ik eens schijfopruiming wil uitvoeren, start de balk op en gaat zo'n 3 blokjes ver en stopt dan. Ik krijg geen foutmelding of iets anders. Wat kan ik daar aan doen? Alvast bedankt:thumb:

Die blokjes staan wel stil, maar ondertussen is schijfopruiming waarschijnlijk net bezig om uit te rekenen hoeveel schijfruimte er vrij gemaakt kan worden. Dit kan lang duren! Vooral als het gaat om bestanden die b.v gecomprimeerd kunnen worden. Probeer het nog eens en heb een beetje geduld :) Als je goed luistert hoor je het geratel van je pc en zullen de groene blokjes een voor een verschijnen.......

:D Bedankt Pasja en Lei voor de snelle reactie, maar ik heb het in veilige modus geprobeerd en het lukt ook niet, ik wil het wel een hele tijd wachten, maar als de harde schijf niet meer draaid dan denk ik niet dat dit veel helpt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan