schijfopruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

leny34

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
18
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Mijn C-schijf is op onverklaarbare wijze bijna vol. Ik heb geen virus. Ik heb al eerder de vraag gesteld over schijfopruiming. C-schijf geeft aan voor bestanden catalogiseren voor indexering 54.035.28 kb. Dit is dus de boosdoener, maar als ik dit verwijder verwijdert hij al mijn programma's, dat is al twee maal eerder gebeurd. Wat kan ik daar nu toch aan doen?
 
Ik heb het zelfde probleem, elke maand zie ik dat bestand update of verwijder, mijn c: bestand groeien.
 
54.035.28 kb. Dit is dus de boosdoener

Dit is maar 54 MB, dat is gezien de huidige harddisken helemaal niet zoveel. Kijk eerder eens in:

- tijdelijke internet bestanden
- incomplete downloads
- TMP files van het uitpakken van RARs en ZIPs

Dat zijn dingen die behoorlijk wat GB in kunnen nemen, die 54 MB is maar een druppel op een gloeiende plaat.

verdere dingen:
- andere gebruikersaccounts
- grootte van je wisselbestand
- grootte van je systeemherstel
- gebruik je shadowcopy
 
Je heb gewoon gelijk ik ben een update van nero aan het douwloaden, maar is wel 200 mb
 
c-schijf

Dit is maar 54 MB, dat is gezien de huidige harddisken helemaal niet zoveel. Kijk eerder eens in:

- tijdelijke internet bestanden
- incomplete downloads
- TMP files van het uitpakken van RARs en ZIPs

Dat zijn dingen die behoorlijk wat GB in kunnen nemen, die 54 MB is maar een druppel op een gloeiende plaat.

verdere dingen:
- andere gebruikersaccounts
- grootte van je wisselbestand
- grootte van je systeemherstel
- gebruik je shadowcopy
 
c-schijf

Ik probeer nog steeeds uit te vinden waarom mijn c-schijf bijna leeg is. Heb bestanden verwijderd, temp-files leeggemaakt, noem maar op. Sinds ik ongeveer vier weken geleden defragmenteerde is er ongeveer 7 GB van mijn C-schijf gebruikt. Misschien een rekenfout van windows? Ik heb nog drie andere schijven, DE en f. Op mijn d-schijf staan alle programma's. Ik denk dat ik de c-schijf leeg moet halen, wat een toestand. Misschien weet iemand nog raad.
Leny
 
Schijf opruimen kan ik nog steeds niet, maar er was wel op onverklaarbare manier een film in mijn ISO map terecht gekomen van 4,5 GB. Iets dat ik zelf natuurlijk heb gedaan, dus ik heb weer ruimte op mijn C-schijf. Bedankt voor de suggesties,
Leny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan