schijfruimte kwijt winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorizzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Ik heb gisteren een spel gedownload. Dit vervolgens uitgepakken met winrar: Nu heb ik bij ongeveer 82% van het uitpakken op anuleren geklikt in winrar omdat ik zag dat ik te weinig schijfruimte over had. Mijn problleem is nu dat ik die uitgepakte bestanden (paar gigabite) nergens terug kan vinden en dat die schijfruimte dus verdwenen is zegmaar... ik heb nu dus nog maar 500mb over:S

Ik heb tijdelijke bestanden al verwijderd, bij software staat het niet bij, ik heb bij zoeken al gekeken naar alle bestanden >100mb staat de ruimte die ik zoek ook niet bij. Het gedownloade bestand staat er nog wel gwoon tussen.
Is er iemand die mij kan helpen?
gr. Joris

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Temp
Daar misschien?

Ga even naar WinRar en klik een gecomprimeerd bestand aan.... klik op extract en kijk waar hij de file naar toe gaat schrijven [dat kun je namelijk zelf instellen, meestal gebruikt winrar het laatst gebruikte bestand, of "mijn documenten"]... daar kun je dus de bestanden vinden.....

ff iets anders, als het om een .iso gaat moet je het sowieso niet uitpakken, maar bijvoorbeeld mounten met: alcohol
*meestal

met treesize idd opgelost, stond in de map temp idd:thumb:
bestand is geen iso, dus moet hem wel uitpakken
bedankt vraag is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan