Schijfruimte tekort voor installatie (laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjakie666

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Ik heb een probleem met mijn laptop.
Mijn beelscherm instellingen zijn raar gaan doen.
Eerst was het ineens zo dat ik niet meer kon dan alleen de basis resolutie.
Nu is het zo dat als ik windows opstart ik niet verder kom dan het titelscherm (met bewegende balkje) Ik kom nog wel in windows denk ik want het lijkt alsof hij nogsteeds dingen aan het laden is als ik dubbelklik in het scherm her en der. Dan gaat hij dingen laden.

Nu dacht ik ik installeer windows eroverheen. Dan raak ik geen bestanden kwijt.
Nu heb ik te weinig ruimte vrij voor de installatie bestanden. ik heb 900 MB vrij en ik moet 1050 MB hebben voor de installatie. Met de optie repareren van windows kan ik wel bij de bestanden. Maar ik kan geen overbodige zooi wissen.

1. Hoe kan ik overbodige dingen wissen zodat windows er weer op geinstalleerd wordt zonder heel mijn ahrde schijf leeg te moeten maken?

2. Raak ik bij een zo'n installatie ook alles in mijn documenten kwijt?

3. Is het beelscherm probleem misschien op te lossen? Veilige modus werkt namelijk niet.

Misschien kan je de harde schijf van je laptop in een andere computer stoppen die wel werkt, en vanuit daar de onnidige bestanden wissen.. maar volgens mij moet je een schijf formatteren voordat je windows opnieuw kan installeren dus je moet partities maken in je schijf of je bent toch je bestanden kwijt... maar via een andere computer kan je alles backuppen:thumb:

Hibernation stoppen, bestand verwijderen, pagefile stoppen, ook verwijderen, Ccleaner er op los laten, alle installatie bestanden uit de map installer, onder windows verwijderen, systeem herstel uitzetten, system volume infoemation openen, en alle restore points verwijderen, zo kan ik wel even doorgaan.:)

Hibernation stoppen, bestand verwijderen, pagefile stoppen, ook verwijderen, Ccleaner er op los laten, alle installatie bestanden uit de map installer, onder windows verwijderen, systeem herstel uitzetten, system volume infoemation openen, en alle restore points verwijderen, zo kan ik wel even doorgaan.:)

Uhhmmmm..........

Leg eens uit?

Wat moet ik uitleggen? :confused: alles in mapoties zo zetten, dat je overal bij kunt, er valt verder weinig uit te leggen, lees het eens rustig.

In kan aleen nog in mijn windows bestanden komen met de reparatie optie.
Daar kan ik niets in windows veranderen behalve enkele bestanden wissen die geloof ik niet weg kunnen.

Zou he tniet helpen moest je je videodrivers herinstalleren:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan