vanreenen1967
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 nov 2014
Ik tob al een behoorlijke tijd met schokkend videobeeld. Ik film met een JVC Hard Disk Camcorder 1080/50P AVCHD/MPEG2 format, waarop die schokkerigheid helemaal niet is waar te nemen. Ook wanneer ik de beelden op televisie bekijk is er niets aan de hand. Pas nadat ik mijn MPEG2 videobestanden via een USB kabel naar mijn PC heb gekopieerd begint het gezeur. Op mijn PC gebruik ik Pinnacle Studio 15 om deze bestanden te verwerken tot een videoproject en om deze dan op een DVD te branden. Het opmerkelijke is trouwens dat niet alleen de bestanden in Pinnacle schokkerigheid vertonen maar op mijn hele PC is dat waar te nemen. Filmpjes op YouTube, reclamefilmpjes en noem maar op; alles schokt en trilt. Wanneer je dan na het branden zo'n DVD gaat bekijken is het niet om aan te zien, en het heeft ook invloed op je beeldscherpte. En er is tot nu toe niemand op deze wereld die me kan vertellen waar dít door komt. Mijn computerleverancier is óók uitgepraat en als ik geen kontact meer maak doen zij het ook niet.
Maar ik blijf er mee zitten. Ik heb nu mijn hoop gevestigd op iemand die dit leest en dit probleem ook herkent, om zo een stapje verder te komen. Een leuke hobby zet je niet zomaar aan de kant!!
Maar ik blijf er mee zitten. Ik heb nu mijn hoop gevestigd op iemand die dit leest en dit probleem ook herkent, om zo een stapje verder te komen. Een leuke hobby zet je niet zomaar aan de kant!!