schokkende beelden met geforce 2MX 400

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennardvangunst

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Ik heb net mijn computer geformateerd, maar als ik nu spelletjes ga spelen dan krijg ik allemaal schokkende beelden. In windows heb ik helemaal geen problemen met mijn beeld.

Ik heb al gekeken voor nieuwe driver op nvidia.com, maar als ik hem dan wil installeren dan zegt de computer dat ik hem beter niet kan instaleren voor slecht kwaliteit in de toekomst.

Weet iemand wat ik moet doen??

maak een backup van je huidige driver en probeer toch is die update....

misschien moet je het beeldscherm eens op een hogere hz zetten? configuratiescherm beeldscherm geavanceerd. beeldscherm dan op 75hz zetten oid die van mij staat op 85hz.

Download even wat oudere detenators van www.guru3d.com. De 23.81 werken hier prima op dezelfde kaart.

Als je dan toch bezig bent installeer dan meteen DirectX 8 of 9.

(8 zit standaard in XP)

Geplaatst door BrEeZeR
Download even wat oudere detenators van www.guru3d.com. De 23.81 werken hier prima op dezelfde kaart.

Als je dan toch bezig bent installeer dan meteen DirectX 8 of 9.

(8 zit standaard in XP)

kan je me een directe link geven naar die detenator 23.81?

Die is toch compatible met GeForce 2MX 400?
Moet ik ook een NVRefreshTool hebben?

Laatst bewerkt:
Hier staat een heel zootjes drivers van nVidia. Alleen de 23.81 staat er niet tussen. Zelf heb ik de 30.82 als zeer goeie driver ervaren voor een GF2 MX.

Vreemd dat je een melding krijgt, daar ik dacht dat de drivers op nvidia.com wel WHQL-gecertificeerd waren (betekend dat ze dus zekers compitabel zijn met winXP). Overigens installeer ik gewoon de béta-detonators, en heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Ik zou het dus gewoon eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan