Schokkende Geforce 4 Ti 4200

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoRpHeUz

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Ik heb pas een nieuwe computer aangeschaft en ik heb een Geforce 4 Ti 4200 in die bak. Het is een AMD 1800+, 256MB ram 80GB HD, Win. XP pro. Als ik een spel speel; neem nou Battlefield 1942, dan loopt het alsof t een TNT (1) is(erg schokkend), ik heb dit ook bij UT2004 en andere (nieuwe) spellen. Hardware of Software fout?

Alvast bedankt,

ook kan het helpen als je alles niet te hoog zet (alle instellingen...)

dat ligt ook aan het spel zelf. op mijn pc (1600 Mhz, 64 Mb gforce kaartje en 512Mb intern geheugen) is het spel ook niet vooruit te branden. ik heb gehoord dat je een hele schone partitie moet hebben en daar het spel op moet installeren dat dat help. ik moest zelfs terug gaan naar 16 bits!!! om het spel een beetje redelijk te spelen. met alle opties op laag.
succes ermee. moet er wel bij vertellen dat het een mooi spel is, maar dat die bij mij in de kast staat. speel dan liever medal of honor met alle functies op high..... in 32 bits!

Hetzelfde gebeurt dus ook bij UT03 (is UT04 al uit!?)
Ik vermoed dat de instellingen van de videokaarteigenschappen nogal luxe staan ingesteld (interferentie op 4x, anisotrpisch filteren actief). Dat remt de boel wel af...

heeft die geen via chip op zijn moederbord.
in verband met een via patch.

Geplaatst door Mikey-007
dat ligt ook aan het spel zelf. op mijn pc (1600 Mhz, 64 Mb gforce kaartje en 512Mb intern geheugen) is het spel ook niet vooruit te branden. ik heb gehoord dat je een hele schone partitie moet hebben en daar het spel op moet installeren dat dat help. ik moest zelfs terug gaan naar 16 bits!!! om het spel een beetje redelijk te spelen. met alle opties op laag.
succes ermee. moet er wel bij vertellen dat het een mooi spel is, maar dat die bij mij in de kast staat. speel dan liever medal of honor met alle functies op high..... in 32 bits!

Hij heeft et met alle nieuwe spellen, dus dat zou betekenen volgens jou dat deze allemaal verkeerd zijn?
Dacht et dus niet.

Zoals ik (en vele hier) denken, kan et liggen aan et feit, dat je de instellingen in het spel veels te hoog hebt staan.

Download en installeer de laatste Via4in1-drivers voor je moederbord hier:
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIA_4in1_443v.zip

Tevens de laatste drivers voor je videokaart downloaden en installeren:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09

Dus verlaag de instellingen in het spel, en zet in UT2003 het geluid op Software-modus, aangezien Hardware-modus een grote prestatieverlies levert, wat ook is onderkend door Epic/DE.

Laatst bewerkt:
Nou mannen, ik ben trg naar de shop geweest en die zeiden dat het aan t geheugen lag. Ik heb ook gelezen dat voor Gamez in XP 512 MB aanbevolen is. Binnenkort ga ik me duz ff 512 d'r bij prikken, kom je uit op: 768MB :cool: , daar kan ik dus weer ff mee vooruit(hoop ik):confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan