schokkerig beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Ik speel Train Simulator met een pentium 4 en 64mb videokaart. Spel heeft slechts 4mb videokaart nodig. Toch schokt het beeld steeds. Heeft iemand een tip om dit tegen te gaan.

p.s. er zit 512 ddr geheugen in m'n pc.

heb je de nieuwste drivers voor je kaart al geprobeerd?

hoe oud is het spel? misschien dat hij beetje conflicten geeft met Windows XP als het een oud spel is...

aangezien 4MB videokaart nodig is is het spel denk ik best gedateerd, en zou kunnen conflicteren met Windows XP. Is het een win32 (windows) toepassing of is het een dos-spel?

je zou idd eens kunnen proberen om de compatibiliteitsmodus uit te voeren: recht klikken op snelkoppeling van spel, eigenschappen, compatibiliteit, vinkje aankruisen van dit programma in de compatibiliteitsmodus uitvoeren en dan een stuurprogramma kiezen: ik zou overwegen om windows 98 te nemen, 95 lijkt mij een beetje overdreven

Misschien eens probeen om de kwaliteit en de resolutie omlaag te halen.

tzou erg zijn moest dat de oplossing zijn hoor. die pc moet dat spel zeker draaien

Geplaatst door skelle
tzou erg zijn moest dat de oplossing zijn hoor. die pc moet dat spel zeker draaien

je hebt gelijk, echter moet je niet vergeten dat windows geen echt MS-DOS meer heeft... dit kan dus problemen opleveren voor oudere spellen.

qua systeemeisen zal het makkelijk moeten kunnen, maar dat wil niet altijd alles zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan