Schone acer laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat010

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Beste kenners,

Wegens aanschaf nieuwe laptop, en door verkoop oude laptop. Dien ik deze natuurlijk even netjes te schonen. Nu heb ik alle stappen die ik hier op de site door jullie geadviseerd, doorlopen maar helaas lukt het niet om mijn oude acer laptop naar fabrieksinstellingen terug te zetten.

Ik heb het geprobeerd in de instellingen via windowns 10 zelf.
Ik heb het geprobeerd via de acer care center
Ik heb het geprobeerd via f8/f12

Maar telkens loopt het proces van het verwijderen en terug zetten tot een bepaald punt, de laptop start opnieuw op en geeft dan weer:

Er is een fout opgetreden, er er niets verwijderd of veranderd. Maar geen fout code.

Omdat ik mijn oude acer wil door verkopen, moet ik deze voor vanavond schoon hebben. Heeft iemand hier de gouden tip?

Alvast super bedankt weer.

Hartelijk dank voor uw antwoord, echter het opnieuw installeren via een usb/disk gaat niet lukken. Heb ik beide niet, en ook geen drive. Heeft u nog andere opties?

Mvg,

Agatha

Neen, ik heb geen andere opties.

De aankoop van een stick lijkt me niet echt onoverkomelijk, eentje lenen is uiteraard ook nog een mogelijkheid.

Tjah maar daar heb ik nu niks aan. Het zou toch gewoon moeten vanuit de opties zoals ik deze opnoemde. En ik dacht wellicht weet iemand of ik iets moet of kan veranderen waardoor het wel lukt.

waarschijnlijk is de recoverpartitie verwijderd of misschien beschadigd waardoor je niet kan terug gaan naar fabrieksinstellingen.
Zit er waarschijnlijk niks anders op om toch op de een of andere manier je windows te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Dank :) er zit inderdaad niets anders op. Fijne dagen verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan