CptPickles
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 10 sep 2024
Ik zit met het volgende vraagstuk. Bijgesloten een bestand (namen en gegevens zijn vervangen en fictief) waarbij een aantal cellen leeg zijn. Hierin moeten de lege cellen aangevuld worden met de gegevens zoals in het bestand aanwezig zijn. Er zijn een aantal voorwaarde die relevant zijn. de ID zijn oplopend, hoe hoger hoe nieuwer en hoe nieuwer hoe relevanter. Kolom G geeft een sortering van entiteiten. En kolom L bij true heeft altijd voorrang op false.
De personen kunnen onderdeel zijn van de verschillende entiteiten maar de mail kan hierin afwijken.
Hoe kan ik makkelijk de lege cellen vullen met de gegeven gegevens. En hoe kan ik de overduidelijk zelfde personen gelijk trekken. en als laatste hoe ontdubbel ik deze resultaten?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. En alvast bedankt voor het lezen
De personen kunnen onderdeel zijn van de verschillende entiteiten maar de mail kan hierin afwijken.
Hoe kan ik makkelijk de lege cellen vullen met de gegeven gegevens. En hoe kan ik de overduidelijk zelfde personen gelijk trekken. en als laatste hoe ontdubbel ik deze resultaten?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. En alvast bedankt voor het lezen