School netwerk verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shenkie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Hallo iedereen,

Ik heb een paar computers van school mee genomen, ze waren oud en moesten weg. Als ik ze nu wil opstarten komt er een inlogscherm. Daar moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen die je van school hebt gekregen, maar dat werkt thuis natuurlijk niet. Wie weet hoe je hier langs kunt komen of uit kunt zetten?

Bij voorbaat dank.

Casper

Je moet op het schoolnetwerk zitten om in te kunnen loggen

pc naam achterhalen en dan naam-pc\Administrator of ander acc.

of via safe mode.

of windows ff opnieuw erop zetten,ben je gelijk van alle troep af die erop staat:o

welke windows versie?

Hoi,
welkom op Helpmij
download HirensBootCd brand dat met de meegeleverde software op cd, zorg dat je pc van cd opstart en verwijder met de aanwezige tools alle wachtwoorden, ook dat van de administrator en start opnieuw op. Activeer zonodig de administratoraccount zodat je als administrator kunt inloggen (evt. in de veilige modus) en verwijder alle verbindingen i.h. netwerk die met de school van doen hebben.

Bedankt voor alle reactie's! Ga even kijken of ik windows 7 erop kan krijgen.

Oude computers; hebben die genoeg capaciteit (processor, geheugen) voor Windows7?

Ron

Optie:

Klinkt alsof je school een active directory gebruikte en als het een windows bak is dan heb je waarschijnlijk het LDAP inlog scherm, tjah nu weet ik niet meer precies hoe die bij mij verwijderd is nadat we de Active directory hadden verwijderd, maar windows er opnieuw opzetten is zowiezo een optie...en wanneer het oude bakken zijn zou ik voor windows XP kiezen, nieuwere bakken windows 7.... vista is onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan