Schrijf een tutorial en win een prijs!

reactie is weggehaald niet de punten toewijzing :D

Goh, ik ontdek ineens dat ik ook meedoe aan deze wedstrijd. :8-0:

Geplaatst door buffy
Goh, ik ontdek ineens dat ik ook meedoe aan deze wedstrijd. :8-0:

spannend toch :D

Geplaatst door XP_PC
Wat bedoel je?

Die 'handleiding' van mij is niets anders dan een iets aangepaste versie van een antwoord dat ik een poosje geleden gaf in deze thread. Geeske gaf daar aan dat dat verhaal goed in de "Tips en handleidingen' sectie zou passen. Dus toen heb ik het daar ingediend. Nooit aan de wedstrijd gedacht. :)

Geplaatst door BrEeZeR
Helemaal niet, er zitten genoeg mensen die genoeg van PHP afweten om die tut te volgen... en als mensen daar nou op stemmen ? Niks aan de hand. Het is aan de leden te beslissen welke tut wel-en-niet goed is dacht ik zo.. en als er nu ineens dingen niet mogen terwijl het een kwalitatief goede tutorial is klopt er iets niet....
Ach, maakt me niets uit :p

Ik heb de tutorial geschreven om er mensen een eindje op weg mee te helpen, van deze wedstrijd wist ik echt niet af. Of ik nu win of niet ... Tsja, kan me er niet druk om maken :D

Er is tot nu toe door 9 mensen gestemd.

Tussenstand:

1. Handleiding 2 met 9,5 punten.
2. Handleiding 21 met 4,25 punten.
3. Handleiding 17 met 3,5 punten.

Kom op mensen, ik wil zien dat iedereen stemt :D

Neem even de moeite en uit je stem:

http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=226867

Misschien overbodig om te zeggen, maar mensen die niet aan de wedstrijd hebben meegedaan mogen net zo goed stemmen!

Laatst bewerkt:
Het zou leuk zijn als het aantal mededingers niet boven het aantal stemmen uitkomt... Dus: doe even mee en stem :)

Geplaatst door held
http://www.helpmij.nl/index.php

misschien helpt dit

eer.gif
Danku meneer Held :D

Meneer (of mevrouw) de Held, je kunt in dat nieuwsbericht het woordje handtekening beter vervangen door handleiding...:p

Geplaatst door XP_PC
Moet ik eens doen, met banners smijten :eek:

...:p...

tsja... baas boven baas he :evil: :p

Geplaatst door jeroendenoot

Meneer (of mevrouw) de Held, je kunt in dat nieuwsbericht het woordje handtekening beter vervangen door handleiding...

het was nog vroeg ;)

[zeurmodus]
op wat u de beste handleiding vond.

moet zijn........... vindt. :p

Ben trouwens verheugd om te zien dat ook Held zich aan de bannermaten houdt :D

[/zeurmodus]

staat er toch :o :thumb:

en banner maten? wat zijn dat :D ik heb gewoon fuego's banner gejat :p

Terug
Bovenaan Onderaan