Schrijven naar bestand [ IE ]

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikBooy007

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Goedemorgen!

Ik ben even bezig met een klein formuliertje. Het gaat erom dat mensen hun gegevens kunnen invullen, vervolgens moet het formulier opgeslagen worden. Behoorlijk straight-forward. Nu is het voor hier op m'n werk op de "publieke pc", en dat is geen beste computer meer. Een server installeren mag / kan dan ook niet, waardoor ik zeg maar verbannen ben tot het gebruik van een ActiveXObject in IE (oh joy, i know).

Na even googleen vond ik de manier waarop je naar een textfile kunt schrijven met een ActiveXObject:

http://www.codeproject.com/KB/scripting/JavaScript__File_Handling.aspx

Problem:

Ik krijg de volgende foutmelding:
Automatiseringsonderdeel kan object niet maken

Nu vermoed ik dat dat iets te maken heeft met de beveiligingsinstellingen. Ik heb al verscheidene instellingen gewijzigd, maar het helpt nog niet.

Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om toch naar het bestand te kunnen schrijven? Misschien is er ook nog wel een andere oplossing dan een ActiveXObject, waar ik niet van weet.

Ik ben benieuwd! ;)

ActiveXObject :(

Welke versie van IE precies? Hier werkt het wel in IE8, IE7 en IE6 werkt het gewoon, default instellingen. Krijg wel eerst een scherm met 'een activeX geval kan gevaarlijk zijn, mag uitvoeren?'.

Ik schrijf overgens naar C:\axtest.txt

:thumb:

Laatst bewerkt:
Ik heb hier IE7, inmiddels nog wat met de instellingen geprutst, aan vertrouwde websites toegevoegd en nu werkt het plots wel... :confused:

Sorry en bedankt voor de gedane moeite :o ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan