Schrijven weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

basjuh111

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
32
Hallo jongens,
Ik was bezig met de pc en ik had gehoord over Ubuntu,
Dus ik downloaden blabal installeren enzo
Nouja, dat was klaar, ik ging installeren!
Nu heeft dat rot ubuntu mijn pc schrijven omgezet ofso ik weet het niet!
Maarja ik dagt ik wil geen ubuntu, dus ik sluit ubuntu af, haal de cd er af en wil weer booten met windows
Ik krijg dan de error Kan geen besturingsysteem laden
Ik denk naja ik ga maar weer formateren,
Maar ik had geen schrijven meer, aleen nog mijn c schrijf maar daar was maar 1 ggb vrije ruimte op. Dus ik daarop installeren, even msn installeren om mijn vrienden te vragen maar die wisten het ook niet. Kan ik mijn schijven weer terug krijgen?

Zoja hoe dan? ik had drie schrijven
1. C:/ 30gigabyte
2. D:/ 30 gigabyte
3. E (RECOVER SCHRIJF) weinig ruimte weet ikw el
Ik draai op Xp
Iemand idees?

EDIT:
Hij wou ook niet installeren op mijn schrijven hij wou aleen op die kleien schrijf die anderen zag ik wel maar daar was iets mee ofso waarom het niet kon
 
Laatst bewerkt:
Ubuntu gaat zichzelf niet zomaar installeren hoor. Je boot van CD en kiest voor de optie: "Start from CD or install" o.i.d. Waarna je in een live sessie komt. Dan moet je nog op de knop "install" drukken waarna je partities moet maken. Pas na een aantal bevestigingen begint hij daadwerkelijk met verwijderen / aanpassen van je partities.

Waarschijnlijk zijn al je partities inderdaad weg. In de Windows setup zie je als het goed is partities staan met onbekende indeling. Deze kan je verwijderen (Is Linux) en daarna opnieuw toewijzen aan een Windows partitie.

Tip: voortaan even lezen wat er op het scherm staat ipv next, next, yes i do te klikken. :)
 
Laatst bewerkt:
heb je ook een recover cd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan