schrink !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vannelle roker

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2004
wie kan mij vertellen hoe je de juiste instellingen krijgt in een dvd met schrink dit is mij een beetje onduidelijk alvest bedankt computernurts!!!!:thumb:

jongens alvast bedankt voor jullie antwoorden en ga er ff mee aan de slag en ik hoop dat het nu wel goed komt.:thumb:

Geplaatst door tazman
erg uitgebreid is die niet daar ;)

nee niet erg uitgebreid, maar ik vraag mij af of je nog meer nodig hebt om een dvd te verkleinen?
en zoals ik al zij, ik gebruil geen schrink, maar dvd2one:D

Geplaatst door seeburg100
[nee niet erg uitgebreid, maar ik vraag mij af of je nog meer nodig hebt om een dvd te verkleinen?
en zoals ik al zij, ik gebruil geen schrink, maar dvd2one:D

meer zul je niet nodig hebben maar mijn ervaring is dat afbeeldingen meer zeggen dan 100 woorden vaak ;)

waar kan ik evt. dvd2one weghalen als ik er niet uit kom want mijn comp loopt ook vast (mijn muis dan wel te verstaan)en moet dan mijn comp weer opstarten en is vervelend als je iets aan het uitproberen bent , ik draai met xp home en met me trouwens

groeten ruud

hoe kan het dat ik met schrink geen menu erop (deinstellingen van de film) krijg en als hij klaar is met branden(nero6) geeft hij een error aan :(

afz:ruud

Geplaatst door vannelle roker
hoe kan het dat ik met schrink geen menu erop (deinstellingen van de film) krijg en als hij klaar is met branden(nero6) geeft hij een error aan :(

afz:ruud

hoogst waarschijnlijk heb je dan toch een aantal dingen teveel weggehaald.
waarom ie een fout geeft ?? heb je alles in de juiste mappen enz gezet in nero

bedankt voor de hulp ik brand 1 op1 met clone dvd en dat gaat perfect alleen jammer dat hij maar 30 dagen geldig is !!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan