Schuddende FireFox

Status
Niet open voor verdere reacties.

B StylezZ

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hallo,

sinds ongeveer een half jaar werk ik nu met FireFox ipv Internet Explorer, en dit bevalt allemaal prima. Ik heb ook al een tijdje FF 2.0, en dat werkt ook allemaal vlekkeloos. Nu begon gister, terwijl ik met FF bezig was, ineens het scherm te schudden. Alles wat ik met FF aan het bekijken was, bleek continue op en neer bewegen. Ook als er helemaal geen scrollbalk in de website aanwezig was. FF opnieuw starten en zelfs de computer herstarten helpt niet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Opgelost!

Bedankt voor de tip, Crash!

Heel vreemd.. heb die hele tijd het standaard thema gebruikt en niets aan het handje. Gister begon het ineens. Soms hielp refresh wel, maar later ook niet meer.
Ik gebruik nu een ander thema, en het is nu idd opgelost. Heel vreemd.

Maar nogmaals bedankt! ^^

Schokken

Ik gebruik Firefox op 2 PC's
1 met XP en 1 met Vista Op Vista heb ik last van schokken en ben ik nu noodgedwongen overgestapt op IE Mss iets te maken met Vista ?

Zou kunnen, geen idee.
Maar de kans is groot dat dat ook helemaal niets uitmaakt, aangezien mijn FireFox ook zomaar ineens begon met trillen (wel op Win XP).
Probeer eens een ander thema te gebruiken voor FireFox, kijken of dat helpt.
Bij mij was dat de oplossing.

Heb dus ander thema geïnstalleerd en het is gedaan met schudden. Toch raar dat de standaardskin daar last van heeft
Enfin tis opgelost

Ja, dat is inderdaad vreemd.
Helemaal omdat het pas na een tijdje gebeurde (bij mij dan).
Maar mooi dat het is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan