• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

schuifbalk bij InfoPath

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpleo

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hallo
ik ben hier nieuw en moet nog veel zoeken
maar heeft er iemand antwoord op hoe ik een schuifbalk maak bij infopath?
ik kan die op een nieuw formulier wel toevoegen maar als ik dit formulier heb opgeslagen
kan ik geen bewerking meer doen in het kader waar de schuifbalk staat.
Overigens is deze ook in excel te maken?

Overigens is deze ook in excel te maken?

Maak al eens een bestandje aan met een begin, en hang dat hier dan gezipt bij. Dan kijken we er zeker eens naar. Met Infopath heb ik nog nooit gewerkt.

Maak al eens een bestandje aan met een begin, en hang dat hier dan gezipt bij. Dan kijken we er zeker eens naar. Met Infopath heb ik nog nooit gewerkt.

misschien een stomme vraag !!!! maar hoe maak en plaats ik een zip (ben maar een leek )

Heb je het bestandje zelf al gezipt, of lukt dat niet?

Rechtsklikken op het Excel bestandje, en vervolgens Verzenden naar... kiezen, en dan Compressed (zipped) folder (maar dan in het Nederlands).

Rechtsklikken op het Excel bestandje, en vervolgens Verzenden naar... kiezen, en dan Compressed (zipped) folder (maar dan in het Nederlands).

Spijt me echt maar het bestandje staat in mijn documenten en als ik dan rechts klik krijg ik niet meer dan...openen - ontwerpen - openen met.. - kopieren naar.. - knippen -verwijderen- snelkoppeling - eigenschappen

stuur maar naar ...

Doe dat nu nog. Nadien haal ik mijn emailadres weg.

En hou maar gerust op met je te verontschuldigen. Er is niks mis met een leek in Excel zijn. Heb je nog heel veel om bij te leren. ;)

Laatst bewerkt:
Ik krijg deze foutmelding als ik het bestandje porbeer te openen:

The form template was created with a newer version of InfoPath.
This form template was created by InfoPath version 12.0.0.

Dus ik kan jou niet verder helpen. Anderen hopelijk wel.

Wigi

Ik krijg deze foutmelding als ik het bestandje porbeer te openen:

The form template was created with a newer version of InfoPath.
This form template was created by InfoPath version 12.0.0.

Dus ik kan jou niet verder helpen. Anderen hopelijk wel.

Wigi

oke toch bedankt dat je mij geholpen hebt
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan