schuifbalken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
ik maak een pagina met frames en nu blijft er steeds maar een schuifbalk aan de onderkant staan en dat wil ik niet.
Ik heb in frontpage alleen de keuze om óf nooit schuifbalken te hebben, óf alleen als het nodig is óf altijd... ik had dus ingesteld om alleen als het nodig is schuifbalken is omdat dat aan de rechterkant wel nodig is maar dan komt er onder ook een terwijl dat niet nodig is en ik dat niet wil...

is er niet een html-code waarmee je de onderste schuifbalk kunt uitschakelen en de rechterschuifbalk nog wel kunt blijven gebruiken?

Er staat me iets van bij dat dit gebeurt in frames waar tabellen in staan die op een breedte van 100% zijn gezet.
Als je daar 98% van maakt ben je die balken kwijt.
Als ik me goed herinner.
En als dat het niet is, leest Peter Vazed dit ook wel en die lost alle website-problemen op. :)

Guus.

dat is nou juist het probleem :'( ik hem hem al op 95% gezet en zelfs op 85%! maar het lukt niet dat balkje blijft maar staan! :'(

Tja, dan weet ik het niet.
Zet in ieder geval je code even hier neer of geef een link naar de site als die al ergens op een server staat.

Guus.

oke ik zet hem zo even online dan zal ik het even laten zien... nog even geduld ;)

Aha, dat is dezelfde site uit dit topic, waar hij ook mijn computer al helemaal liet afsluiten.
Geen idee hoe dat komt, want ik kan je code niet zien.
En zelfs als ik die wél kon zien, dan kan het ook nog aan je swf-bestanden liggen en daar kan ik de inhoud ook niet van zien. :(

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan