Schuine strepen op beeldscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ally
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwste drivers haal ik natuurlijk op bij NVidia. Ik heb daar laatst ook al gezocht maar kwam er niet uit.

Moet ik deze hebben? Version: 56.64

Sorry dat ik zoveel vraag maar ik ben best wel bang iets fout te doen en dat het gevolg is dat mijn pc helemaal niets meer doet.

Boxen kan ik helaas niet verder weg zetten. Mijn werkruimte is daar te klein voor. Helaas.

Als je de 3 "Stappen" bij Nvidia juist hebt gevolgd, dan zt je in de goede downloadsectie ja.

Bij het beginscherm staan die drie stappen. Bij de eerste heb ik voor Graphics driver gekozen. Dan geeft ie GeForge and TNT2 aan. Als je voor die kiest dan kan ik Windows XP kiezen en dan kom ik vanzelf bij versie: 56.64 uit. Klopt dat?

Ik heb ze opgehaald en geïnstalleerd. Daarna heb ik de monitors van mijn man en mij omgewisseld (hij heeft exact dezelfde) en tot mijn verbazing gaf hij de strepen nu bij geen van de twee beeldschermen. Ik heb ze weer terugverwisseld en nu is die van mij ook rustig. Nu maar hopen dat dat zo blijft.:(

Mocht hij binnenkort toch weer die strepen geven dan laat ik het je weten. Maar in elk geval alvast harstikke bedankt, Pasja!

waarbij dus mogelijk het meest voor de hand liggende de oorzaak is geweest : een kabeltje dat niet goed vast zat............

Waarschijnlijk wel. (zou echt iets voor mij zijn.) Al merkte ik wel op dat dat ding (videokaart?) waar de stekker van de monitor ingaat ook niet echt bijster goed vast zit. Er zit vrij veel speling in want ik kan de stekker + dat ding enigszins op en neer bewegen. Kan ook niet helemaal goed zijn, toch?

tja,
de videokaart is een kaartje in een voetje en dat kan wel een beetje bewegen. Misschien zit het schroefje waarmee het ijzeren plaatje van de kaart aan de pc is bevestigd ietwat los, die zou je kunnen aandraaien.

Ga ik vanavond even naar kijken. De reden waarom ik het vraag is namelijk omdat bij de pc van mijn man de videokaart heel stevig vast zit. Daar is echt geen beweging in te krijgen.

Die van mij kan ik naar boven en naar beneden duwen vandaar dat misschien het stekkertje op sommige momenten iets te ver naar beneden gaat hangen en dan geen of te weinig stroom krijgt?

sommige pcbouwers zijn zo haastig met de assemblage: ze prikken de kaart in het agpslot en vergeten vervolgens het ijzeren plaatje vast te zetten.

Haastige spoed is dus inderdaad zelden goed. Ik zal vanavond eens even kijken of ze misschien vergeten zijn het schroefje vast te draaien.

Trouwens, nogmaals bedankt, he? Ook met je hulp wat betreft de drivers. Mijn beeldscherm is weer zo mooi duidelijk dat ik bijna zit te kwijlen. ;-)))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan