Wel, ik zou het een 6.5 geven, een zeer goede site, voor iemand die geen professioneel sitemaker is.
Enkele tips om het tot een 8 of 9 te brengen:
1) die header is veel te groot, bij mij neemt die de helft van de hoogte in, maximum om goed te zijn is 1/4de van de hoogte, maar het normale is 1/5de van de hoogte. dit zorgt er ook voor dat ik telkens moet scrollen om de onderkant van een pagina te kunnen bekijken. Je zou ook beter een foto nemen die direct over de hele breedte van de pagina staat.
2) de tekst op die header zou ik op een andere plaats zetten, en in ander kleur. voor mensen die niet erg goed zien (een bril dragen dus, zoals ik) kan de tekst soms onduidelijk zijn.
3) startpagina: op de startpagina word er veel te veel gebruik gemaakt van regeleinden. je zou best een 2 of 3-tal alinea's nemen, dat leest makkelijker.
4) het duurt zeer lang om de PDF's met de uitslagen te laden. beter werken met een aparte pagina, en de uitslagen in een tabel zetten (HTML tabel)?
5) zeer onprofessioneel om bij foto's een venster van Google picasa te gebruiken. dit onderdeel van picasa past qua kleur niet echt in je site, ook is het deelvenster waar dit instaat niet groot genoeg om de volledige picasa module te tonen.
6) bij sponsors zou het handiger kunnen zijn om met een tabel te werken, zodat elk plaatje van elke sponsor ongeveer even groot zou zijn qua hoogte. heb je trouwens afbeelding per afbeelding ingescand ofzo? sommige afbeeldingen staan wel wat schuin ...
7) zoek aub eens het internet af voor een goede CSS template? de huidige kleuren vind ik veel te deprimerend en niet passend bij een sportevenement.