ik ben bezig met een questgame
nu wil ik een simpel script koppelen die value good opteld en value fault
zo komen in twee tabellen die goede en foute sccore
ik denk dat er dat ook een wiskundige script aanwezig moet zijn wat as je meer fout dan goed hebt
daarna wil ik in een apparte div high score vertonen
Van de persoon die de hoogste score behaalde tot nu toe
ik ben er nog niet achter hoe ik een inlog pagina moet maken dat lijkt me iets te ingewikkeld
want hoe zit dat je koppeld je index aan een inlog pagina aan dat script en dan moet je de game pagina koppelen aan profiel herkenning zodat die alle score bijhoud van die persoon zodat dat weer bij highscore vermeld kan worden lol
ja ik zie helemaal voor me hoe het moet werken maar zo'n script schrijven duurt jaren lijkt mij
ik weet dat je scripts kan kopen
Nou eerst is mijn vraag over dat javascript: Score optellen
kan iemand me daarmee helpen
nu wil ik een simpel script koppelen die value good opteld en value fault
zo komen in twee tabellen die goede en foute sccore
ik denk dat er dat ook een wiskundige script aanwezig moet zijn wat as je meer fout dan goed hebt
daarna wil ik in een apparte div high score vertonen
Van de persoon die de hoogste score behaalde tot nu toe
ik ben er nog niet achter hoe ik een inlog pagina moet maken dat lijkt me iets te ingewikkeld
want hoe zit dat je koppeld je index aan een inlog pagina aan dat script en dan moet je de game pagina koppelen aan profiel herkenning zodat die alle score bijhoud van die persoon zodat dat weer bij highscore vermeld kan worden lol
ja ik zie helemaal voor me hoe het moet werken maar zo'n script schrijven duurt jaren lijkt mij
ik weet dat je scripts kan kopen
Nou eerst is mijn vraag over dat javascript: Score optellen
kan iemand me daarmee helpen
Laatst bewerkt: