• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scorebord biljart competitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik ook wel eens @emields, uiteindelijk zegt er natuurlijk niemand dat het snel moet.

ik heb nog een vraagje is het mogelijk een optie toe te voegen als er bvb m;inder spelers meedoen dit de kalender aanpast aan het aantal deelnemers nu met 24 spelers zijn er 12 matchen maar als er bvb maar 20 spelers zijn er maar 10 van de 12 matchen ingevuld worden

In deze verbeterde versie wel, hij houd zelfs rekening met een onpaar aantal deelnemers

Bijlagen

Blijkbaar is Christophe nog niet tevreden , daarom een nog wat aangepaste versie.
Ik ben supercontent met jullie bijdragen Emields ik wil je juist nog 1 gunst vragen kan je die uitbreiden tot een max van 30 spelers aub we zitten momenteel al met 26 spelers en ik zie als ik 26 namen invul hij een foutmelding alhoewel hij wel 13 matchen aangeeft maar de score van de 13 de match staat in het rood onder kolom f g en mss nog een klein ding kan je dat aanmaken hij bij de scores ingeven de keuzes geeft tussen 2-0 2-1 1-2 0-2 mss vraag ik wel veel maar wil het zo simpel mogelijk houden

Antwoorden kost hier geen geld.
En vergeet niet de vraag, in uw eerste post , als opgelost te zetten.

Probeer maar eens en laat iets weten.
Sorry ik nog niet eerder antwoordde maar ik zit dan ook niet altijd op mijn pc . zoals eerder vermeld ben ik superblij met alle bijdrages en zeker met jou laatste welke ik dan ook ga gebruiken.... Dikke mercie allemaal

Probeer maar eens en laat iets weten.
Hey hallo . ik was onze kalender aan het maken daar ik alle gegevens heb . en wou dan ook alle weken afprinten om deze dan omhoog te hangen in onze zaal . nu heb ik iets opgemerkt . ik kan maar enkel tot week 23 als ik via week kies en daar kan ik week 24 en 25 niet kiezen ..... als ik via de datum ga kan ik de voorlaatste week wel nemen dus week en dan plaats hij in welke week het is week 24 maar als ik de laatste datum kies dus de 25 ste week heeft hij een foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan