scrabble

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
ik heb me geregisteerd als lid van de internet scrabble club op www.isc.ro. na registratie kon je dan het spel downloaden. dit lukte zonder problemen. ik starte het spel op. in het engels. kon verbinden ,alles leek in orde. je kunt de taal verzetten om te scrabbelen in het nederlands. er stond bij als je de taal veranderde je het programma opnieuw moest opstarten. dit heb ik gedaan en nu kreeg ik een onvolledig scherm. het scrabble bord staat er nog maar de menubalk bovenaan waar je moet kiezen om te verbinden en zo meer die is wit. iemand een idee?

Ik kom in de Engelse versie nooit verder dan: "Trying to connect... Attempting to log on..."
In de Nederlandse versie heb ik ook het onvolledige scherm. :cool:

in de engelse versie kon ik wel verbinden. maar ja daar ben ik niks mee. ik wil scrabbelen in het nederlands. vroeger speelde ik scrabble van ubisoft maar dat lukt al een hele tijd niet meer. bij mijn vriendin ook niet die heeft hetzelfde spel. en nu was ik op zoek naar een alternatief . weet er echt niemand iets. of miscchien een andere site waar ik on-line kan scrabbelen tegen iemand anders, niet tegen de computer dat vind ik zo leuk niet

weet er niemand nog een andere site ? jijbent.nl heb ik vroeger reeds uitgeprobeerd en ik hmeb liever dat je in één keer een spel kunt uitspelen. daar moet je soms tot de volgende dag wachten voor ze een zet gedaan hebben. ik wil kunnen beginnen spelen en verder spelen tot het uit is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan