Scrabble2003Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

vizsla

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Ik heb Ubisoft Scrabble geinstalleerd, de introductie van Ubisoft loopt wel en van een partner ook, maar daarna als het programma daadwerkelijk moet gaan lopen dan krijg ik de error: In Scrabble 2003Edition.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? ik heb het programma er al een paar keer er van afgehaald maar krijg steeds weer de zelfde error
alvast bedankt voor de reactie(s).

Kan je ook op DETAILS klikken en dan de foutmelding noteren. Je zal dan denk ik contact op moeten nemen met Ubisoft asl ze tenminste een Helpdesk hebben.

sorry voor de late reactie. Ik heb de patch gedownload maar krijg na het downloaden de error: zipbestand onvolledig of beschadigd.
Dus helaas is de vraag nog niet opgelost.

Ik zal hem ook eens downloaden en even kijken. heb je al contactgehad met de leverancier Ubisoft?
Kan geloof ik via hun website.
Inmiddels gedownload en zie hier geen problemen. Ik kan hem je wel toesturen als Rar bestand maar dan zou ik je E Mail adres moeten weten. Als je dat wilt stuur je die even naar terrarabo@hotmail.com en plaats hem niet hier.

Laatst bewerkt:
Ubisoft

Ik probeer die patch. Lukt dat niet dan neem ik contact met hun op.
Bedankt zover voor de reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan