Beste, ik scrape een webpagina waar ik een account bij heb en haal daar nadat ik heb gesport, diverse data af die ik tijdens het sporten heb behaalt. Gaat allemaal goed, geen probleem, en kan die data in Excel verwerken.
Tijdens het sporten maak ik gebruik van een externe monitor waarop diverse data life te zien is en per seconde wordt ververst.
Nu wil ik tijdens het sporten die data kunnen scrapen maar de app laat slechts 1 inlog toe en die is dus al opgebruikt.
Dus moet ik kunnen scrapen van een webpagina die reeds geopend is.
Normaal begin je het scrapen met bv bot as New Selenium.Chromedriver
Maar dat mag nu dus niet omdat dit Chrome opnieuw opent.
Omdat de webpagina uitsluitend te zien is wanneer men een account heeft kan ik een voorbeeldbestand hier niet plaatsen maar ik neem aan dat mensen met kennis van zaken begrijpen wat wordt bedoeld.
gr
Tijdens het sporten maak ik gebruik van een externe monitor waarop diverse data life te zien is en per seconde wordt ververst.
Nu wil ik tijdens het sporten die data kunnen scrapen maar de app laat slechts 1 inlog toe en die is dus al opgebruikt.
Dus moet ik kunnen scrapen van een webpagina die reeds geopend is.
Normaal begin je het scrapen met bv bot as New Selenium.Chromedriver
Maar dat mag nu dus niet omdat dit Chrome opnieuw opent.
Omdat de webpagina uitsluitend te zien is wanneer men een account heeft kan ik een voorbeeldbestand hier niet plaatsen maar ik neem aan dat mensen met kennis van zaken begrijpen wat wordt bedoeld.
gr