Screen Capture probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
57
Hallo mensen van het Helpmij forum, ik zit hier met een probleempje.
Dat probleem is als volgt:
Ik wil graag zelf video tutorials en game recensies maken, en daarvoor heb ik een screen capture software voor nodig. Die heb ik.
Maar nu is het probleem dat, Ik start mijn software op, druk op record, hij telt af, ik open snel mijn game, en begin even te spelen. Na een paar minuten wat gespeeld te hebben en comentaar gegeven te hebben stop ik mijn recorder en ga ik wat ik heb opgenomen even bekijken. Maar wat nu het probleem is, is dat je inderdaad ziet dat ik de software weg klik, ik begin te praten, maar alleen de game is één grote zwarte vlek eigenlijk. Je ziet dus gewoon een zwart scherm, of Full-Screen, of in het klein. Het probleem is alleen dat ik dus gewoon alles heb, maar mijn game filmt de software dus niet. Aan de software zelf licht het niet, tenminste... Ik heb het geprobeerd op verschillende screen capture software, en kreeg steeds hetzelfde probleem.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en alvast bedankt,
Silas
 
Op een xbox of een ps3 ?

Probeer eens eerst de spel te starten en daarna te recorden en heb je hem wel goed ingeplugd.
 
O, Hahaha, Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Gewoon op een PC natuurlijk. Maar alsnog bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan