Screenbeschermer 24" schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hallo,

Ik heb een LG W2453V-PF monitor. Het is een 24" inch monitor. Toen ik hem uit de doos haalde, zat er op het beeldscherm zelf helaas geen screenbeschermer, maar kan ik dit wel kopen? Maakt het dan ook uit of het een speciale is voor het model dat ik hem? Het lijkt me niet toch? Het is gewoon een normaal 24" LCD scherm.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rajeev :)

Waarom een screenprotector op een monitor? Heb dat nog nooit gezien.

Tegen vuil enz. Speciale schoonmaakdoekjes gaan ook niet, die laten nog meer vlekken achter, althans de sporen waar je langs bent gegaan. Is het goed als ik een stukje zacht toiletpapier helemaal nat maak, en dan helemaal uitknijp en dat over mijn monitor doe en dat water heel snel weg veeg met een droog doekje?

Niet met water schoonmaken, altans ik zou dat nooit doen. Ik gebruik speciale reiniger voor LCD schermen en een microvezel doekje. Een screenprotector wordt ook vuil.

Ik neem aan dat die screenprotectorspullen (die ik ook gebruik) niet geleiden. Dat betekent dat mocht er iets in de monitor lekken, er niets aan de hand is.
Water geleidt wel, en dan krijg je mogelijk kortsluiting.

Verder maakt dat screen spul goed schoon is mijn ervaring, en als je niet aan je scherm zit valt het met de beschadigingen en vette vingers reuze mee.

Maar als ik al het water gelijk weg veeg. Wordt jouw monitor helemaal schoon met protectorspullen? Welke gebruik je dan?

Hoi,

Denk dat het merk niet veel uit maakt je moet alleen met het vezeldoekje het scherm gewoon goed droog wrijven en natuurlijk niet te veel gebruiken.

Wordt jouw monitor helemaal schoon met protectorspullen? Welke gebruik je dan?

Ja, perfect.

Welke veel aangeraden wordt en ik al jaren met volle tevredenheid gebruik is SafeClean. Ruikt een beetje naar drop.

SafeClean.jpg

Ik koop ze bij de HandyMan, maar elders zullen ze ze ook wel hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan