screensaver gaat "uit"

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0671

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
214
De computer staat aan en wordt een tijdje niet gebruikt. Daarom is de screensaver actief.
Opeens komt het "actieve" scherm van Windows tevoorschijn met bijv. een foutmelding als "de schermnaam van Windows Live Messenger kan niet worden gewijzigd".

Wat is hier aan de hand? Hoe kan ik dit tegengaan?
 
Ik heb precies het zelfde probleem. Komt nog eens bij dat ik ook nog met de nodige 'blue screens of death' wordt geconfronteerd. Ik hoop net als gast0671 dat iemand weet wat te doen. :shocked:
 
De computer staat aan en wordt een tijdje niet gebruikt. Daarom is de screensaver actief.
Opeens komt het "actieve" scherm van Windows tevoorschijn met bijv. een foutmelding als "de schermnaam van Windows Live Messenger kan niet worden gewijzigd".

Wat is hier aan de hand? Hoe kan ik dit tegengaan?
Je zou eens moeten kijken wat de instellingen zijn in Windows Messenger mbt inakltiviteit. M.a.w. wat moet er gebeuren als je langer als een x tijd niet aktief bent.
 
Ik heb precies het zelfde probleem. Komt nog eens bij dat ik ook nog met de nodige 'blue screens of death' wordt geconfronteerd. Ik hoop net als gast0671 dat iemand weet wat te doen. :shocked:
Je zou eens moeten opschrijven wat er geschreven wordt of het SOD graag helemaal compleet, kan aan alles loggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan