screensaver......

• Onderwerp starter Onderwerp starter mip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mip

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
wie weet raad????
Elke screensaver die ik download en aktiveer doet het prima in het voorbeeld maar eenmaal aktief gaat alles traag en lijkt het wel alsof het beeld blijft plakken.
Ik snap er helemaal niets van! Heb een tijdje geleden een aantal virussen moeten verwijderen....Maar sinds die tijd alles schoon weten te houden. Computer is wel wat trager....Heb daar al een vraag over op het forum gesteld, maar echte oplossing nog niet gevonden.
Hoe zorg ik ervoor dat screensavers naar behoren gaan werken?
(Overigens windows XP) Ik wacht af, groeten, Mip:rolleyes:

heb je veel programmaas draaien?
doe eens een defragmentatie en schijfopruiming.
scan met adaware se op spyware.
verwijder je tijdelijke internet bestanden.
probeer die screensaver in een andere resolutie.

Laatst bewerkt:
oeps!!
Vast heel suf, maar ik weet niet wat een andere resolutie is???!! Gaat iemand mij dat vertellen/ uitleggen?
Voer regelmatig scans uit op spyware e.d. .
Denk niet dat ik veel programma's heb draaien, meestal wel Edonkey......en de MSN....
Eens in de maand tegenwoordig defragmenteren....Dus....Naar die andere resolutie ben ik wel heel benieuwd!!:)

kijk eerst eens of die screensaver wel geschikt is voor jou windows versie.
de resolutie kun je veranderen door op buroblad>rechter muisklik>eigenschappen>instellingen en kijk waar die beeldschermresolutie op staat.
verander die eens en kijk of het effect heeft.kun je zo weer terug veranderen hoor.

Met de resolutie veranderen geen succes.....Het enige wat er gebeurde was dat als de screensaver aktief was ik helemaal de computer uit moest zetten om er weer gebruik van te kunnen maken.....Programma reageert niet zoals ik zou willen.......Nu andere screensaver erop, maar zelfde probleem blijft.....Traag!!!Nog meer tips???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan