Screenshots maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Kaman

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
109
Wie weet er een programmaatje waarmee ik makkelijk screenshots kan maken van games?

Ik weet dat het ook in windows kan (met printscreen) maar ik heb geen zin om steeds weer terug te gaan naar windows om um te plakken.

So, anybody?
 
da's leuk wat jij vraagt, maar welk progje je ook gebruikt, je zal altijd naar dat progje moeten schakelen, dus m.i. is het "lood om oud ijzer" of je de Prt Scr gebruikt of dat progje (schakelen om wat te "doen" met de dump moet je anyway.
 
Ik gebruik screenshot wizard 1.0. Heel erg makkelijk in gebruik http://www.tucows.com/preview/224072.html Maar moet inderdaad ook weer terug naar windows. Met Prt Scr heb je volgens mij het hele scherm te pakken, met zo'n programma kun je een klein stukje pakken.
 
Laatst bewerkt:
IIG bedankt alvast, maar is er echt geen enkel programma dat ze maakt en in 1x opslaat? Het gaat me er dus om dat ik er meer achter elkaar kan maken, zonder dat ik voor elk shot eerst weer terug moet naar windows
 
Tanja,

Tip : met de ALT-Prt Scr maak je alleen een dump van het "actieve" venster.
 
Met het programma dat ik gaf kun je achter elkaar screenshots maken (en gelijk saven). Voor als je het wilt proberen. Na installatie programma starten. Dan staat hij in je taakbalk. Klik rechts op dat icoon en "get screenshot" Dan kun je aan de slag.

Bevalt het niet? Gooi je hem er gewoon weer af.
 
Geplaatst door gast0225
Tanja,

Tip : met de ALT-Prt Scr maak je alleen een dump van het "actieve" venster.

Tnx Pasja. Dat wist ik niet.
Maar ik vind mijn programma'tje toch makkelijker omdat je een nog kleiner stukje kunt filteren.:) (en omdat het een simpel programma is waar IK mee overweg :D )
 
Geplaatst door Tanja1968
. Met Prt Scr heb je volgens mij het hele scherm te pakken.

Als je alt + prt scr gebruikt dan heb je alleen een screenshot van het gesellecteerde venster
 
Ik heb deze vraag ook es in een ander forum gesteld, en daar werd Hypersnap DX aangeraden.
Prog (en crack :p) gedownload en het is een super programma!

Anyway, bedankt voor de suggesties...:thumb:
 
Je kan "snagit!" ook eens proberen.
"Another Screen Capture Tool" is een van mijn favorieten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan