screenshots maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
ik wil graag met het knopje print screen foto's maken uit films om er portretten van te tekenen. maar als ik zo'n foto maak en in paint plak, en opsla, wordt ie zwart. als ik de film weer van pauze op afspelen zet, kan ik hem vanuit paint volgen :D mijn vraag is nu, moet ik een ander afspeelprogramma gebruiken dan windows media/winamp/zoom player, of moet ik en ander beeldbewerkingsprogramma hebben? want paint is dacht ik vrij primitief.
trouwens, ik kan wel screenshots maken met camtasia, maar mijn proefperiode van 30 dagen is voorbij. iemand zegt dat ik een crack moet downloaden of zo, hoe doe je dat precies? (of veroordelen jullie hier het illegaal downloaden?)

greets, christina

edit: oeps, ik geloof dat ik een subforum heb gevonden voor deze topic. maar ik kan hem niet verwijderen. sorry!!

Laatst bewerkt:
ik kan wel screenshots maken met camtasia, maar mijn proefperiode van 30 dagen is voorbij. iemand zegt dat ik een crack moet downloaden of zo, hoe doe je dat precies? (of veroordelen jullie hier het illegaal downloaden?)

ja dat veroordelen wij hier en zullen daar ook niet op ingaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan