Scripfout etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik msn messenger opstart vallen mij de laatste tijd twee dingen steeds op. De opbouw duurt nogal lang voor het weergeven van symbolen en de Postvak in komt soms pas laat in beeld. Dus ik zit al 3 minuten erachter en ineens is er toch post. Vreemd.

Maar mijn vraag is vooral gericht bij Nieuwe E-mail. Wanneer ik op Nieuw druk en daarna op AAN krijg ik een Sciptfout van de pagina. Is het mogelijk om dit eruit te krijgen of moet MSN dit zelf doen?

Hmm.. het kan met de firewall te maken hebben, maarr het kan ook zijn, net als jij je mail wilt checke dat het dn net heel druk is op msn...
Het kan ook zijn dat er te veel programma's open staan, dit kan je bekijken in 'alt+ctrl+del' en dan processen, daar kan je precies zien hoeveel cpu een bepaald prog vraagt ;)
Welke msn heb je ???

Mijn versie is nog steeds 6.2 omdat 7.0 problemen schijnt te hebben met web cammen. Verder gebeurt dit al bij het opstarten dus heb ik geen andere programma's aan staan. Het is een vreemd verschijnsel dat hij wat trager opstart. Kan ook zijn sinds ik sp2 heb. In ieder geval heb ik hem er al een x afgegooid. Helpt ook niet. Ik gebruik alleen messenger.

Het scriptfout ligt denk ik toch bij msn zelf.

Oei.. ja idd van dat webcammen heb ik al meerdere mense horen klagen..
Het kan komen door sp2, daar zit ook een firewall bij, mss dat die datte tegenhoud :confused:
Mss als je msn 7 download dat je dat probleem niet meer hebt..
Je kan hem hier downloaden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan