Script en-/of syntaxisfout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

uu2shop

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2005
Ik heb de PC met van mijn zoontje met Win98 weer eens helemaal opgeschoond dmv recovery-CD's (ideaal!), maar nu krijg ik steeds de volgende foutmelding met internet waardoor ik dus ook niet bij Windows Update kan komen (die geeft een blanco scherm als "gereed":
"
Internet Explorer scriptfout
Regel: 48
Teken: 5
Fout: Syntaxisfout
Code: 0
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina?
Ja Nee
"
Deze keuze maakt niets uit, ik krijg de pagina's niet goed of helemaal niet op het scherm.

Wie kan mij helpen dit op te lossen?

Die keuzemogelijkheid staat er niet bij!

Bedankt voor je hulp, en ik heb dit antwoord vaker gelezen, maar die aanvinkmogelijkheid staat bij mij echt niet in het rijtje. Misschien omdat dit een oerversie van W98 is en dat dit bij updates wel mogelijk werd... Maar dan heb ik dus het kip en het ei verhaal: Door die aanhoudende script-syntaxisfout kan ik niet bij Windows Update komen: blanco scherm! HELLUP AUB!

Re: Die keuzemogelijkheid staat er niet bij!

[Ik heb exact hetzelfde probleem! Windows 98 en IE 4.]

ik heb eveneens exact hetzelfdee probleem bestaat er wel een oplossing ?

Ik heb het gevonden!!!

Download een hogere versie van internet explorer en het probleem is voorbij!!!! Ik heb na 5.0, 6.0 eropgezet en nu werkt 'ie goed.
Suc6...:thumb:

Bedankt voor je reaktie maar :(zie melding van uu2shop) door de aanhoudende script-syntaxisfout kan ik niet bij windows update komen .
Dus vertel mij hoe ik aan die hogere versie van IE moet komen en mijn probleem is ook opgelost ......

Hoi Egel,

Bedankt voor de tip maar kan je de gegevens die op de plaats van de ... in het adres ( -downl...NL/- ) ook op geven ik moet deze nl over typen naar de computer met het probleem.

Alvast bedankt,

Paul

De puntjes worden automatisch ingevoegd bij het plaatsen van een link, dit is het volledige adres:

http://download.microsoft.com/download/ie6sp1/finrel/6_sp1/W98NT42KMeXP/NL/ie6setup.exe

Het is de setupfile (500KB) voor IE6. Die sla je op om uit te voeren, of je kunt meteen voor uitvoeren kiezen.

Ik hoop dat 't lukt! Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan