script forum voor C#

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
873
Hallo iedereen,

Ik ben sinds een tijdje bezig met C# (zelfstandig) te leren.
Op het moment ben ik met een tabbed tekstverwerker bezig.
Helaas kom ik op een boel punten er niet meer uit, C# is niet zo heel eenvoudig. :rolleyes:
Ik zoek een Forum, (niet IPV helpmij.nl) speciaal voor scripten, het hoeft opzich niet voor C# in het specifiek te zijn, mag ook voor meerdere talen.

Engels is geen enkel probleem: beter zelfs, de programma's die ik gebruik zijn ook engels, scripts zijn engels, en in het engels zijn er altijd meer mensen.

Ik heb hieronder een paar genoemd, maar ik weet ook dat er veel meer zijn:
stackoverflow
</dream.in.code>
the code project
bytes

Maar de forumsoftware vindt ik bij de meeste script sites niet echt fijn werken. :(

Ik zal het wel zeer op prijs stellen als de forum software ongeveer gelijk is aan helpmij.nl, dat vindt ik persoonlijk een groot +punt van helpmij.

Zoals ik al zij, ik wil het niet ipv helpmij.nl, maar hier is de C# tak erg klein :eek:, en ik krijg niet veel antwoorden.

Heeft er iemand een goede ervaring/tips?

Alvast bedankt!
 
C# is geen scripttaal... En waarom vraag je aan HelpMij-Forumleden of ze een ander forum kennen? Ze hebben toch HelpMij :thumb:.
 
jamaar, het probleem zit 't m nou juist in dat dit geen script forum is... en veel mensen zijn op meerdere forums actief (dit is een van mijn 3...)
Ik heb me ondertussen aangemeld op csharp... Ik moet wel zeggen dat ik bijna instant-reply had, binnen het kwartier had ik hele goede hulp!

PS: als Csharp is dan miss. niet een scripttaal officieel maar zo wordt het wel genoemd, het is gewoon vernoemd naar Visual Studio C#.
 
Laatst bewerkt:
PS: als Csharp is dan miss. niet een scripttaal officieel maar zo wordt het wel genoemd, het is gewoon vernoemd naar Visual Studio C#.

Volgens mij noemt iedereen C# gewoon een programmeertaal :p.

En Visual C# is genoemd naar C#, niet andersom. Je hebt namelijk ook een Visual Studio met de talen C++, VB etc. Maar dat zijn Express-edities.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan