[SCRIPT] Javascript Login Systeem (+ Admin)

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxuploader

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo Mensen

ik heb een redelijk veilig Javascript Login systeem geschreven.
Ja ik weet Javascript is niet veilig, maar dit is redelijk veilig.

Hoe Werkt het?
Als in inlogt zoekt de pagina auth.html of er een .js bestandje op de server staat met het wachtwoord en username er in. Hij kijk ook welke doorstuur pagina er is opgegeven.

Als je ingelogd ben wordt je doorgestuurd naar page.htm, als je inlogt met de username: Admim wordt je door gestuurd naar admin.html waar je accounts kan aanmaken.

Accounts aanmaken
Als je inlogt met admin kun je een .vbs bestandje downloaden waarmee je een een .js bestandje kan aanmaken wat je kunt uploaden op je server. Ik weet alleen nog niet hoe je het .vbs bestandje in een .html pagina zet en het .js bestandje direct op de server upload dus dat het makkelijker wordt.

Beveiliding
Dit systeem beveiligd over het algemeen je pagina. Het .js bestandje wordt genoemd naar de username. Dus als je "Username".js in de browser intikt kun je gewoon het wachtwoord zien. Maar in dit geval wordt het .js filet op deze manier gemaakt: UsernamePassword.js Zonder enige andere teksen. het enige wat er in het bestandje staat is waar de Gebruiker naar toe gestuurd moet worden.

Accounts
- Username: Admin | Password: Admin
- Username: Test | Password: TestUser

Download
http://www.2shared.com/file/6167366/2c8ca84b/Javascript_Login.html

Veel Plezier ermee.
P.S Sommige delen van de code zijn door een vriend van mij geschreven en ik weet niet veel van alle delen code af. Hij krijgt een deel van de credits:
- VBS File
- auth.html (.js files)

Mod: Graag je afbeelding in een kleinere (lees minder brede) versie gebruiken of het zo laten

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je er zeker van bent dat het veilig is, zullen we er eens een webstrijdje van maken?

Zet het eens ergens online, maak een account en pass (niet die die hierboven staan ;)) aan, dan kijken wij of we erin komen. :P

Ik ben wel benieuwd namelijk.

Als eerste even: PHP en MySQL zijn altijd veiliger, dus dat het helemaal veilig is zeg ik niet. Maar ik wil er wel een wedstrijdje van maken :D
Vanmiddag zal ik het even uploaden, mag ik het ook op een speciale manier uploaden?
moet ik de gebruikersnaam geven?
Sorry mod niet aan gedacht :(

Kies een uploadmanier die je zelf wil, en nee username moet je niet meedelen...

Oke doe ik op: freehostia.com
Maar ik zit nu op school >> Huiswerkbegleiding :(
Dus ik kan niet veel doen, ik zal hem waarschijnelijk vanavond uploaden en het adres hier plaatsen. :D Veel succses :P

EDIT: Sorry ik kon niet uploaden >> Modem naar de *****, vandaag komt de nieuwe :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan