Script Scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben nu bezig met testen, maar het eerste wat mij opvalt, is dat je standaard in de openfiledialog alle betandstypen kan selecteren. Als het programma alleen voor .bat files is, waarom kan je dan alle bestandstypen selecteren??

Verder (nog) niks gevonden! :thumb:

Ben nu bezig met testen, maar het eerste wat mij opvalt, is dat je standaard in de openfiledialog alle betandstypen kan selecteren. Als het programma alleen voor .bat files is, waarom kan je dan alle bestandstypen selecteren??

Verder (nog) niks gevonden! :thumb:

Wordt aan gewerkt, maar ik ben nog niet zo goed met het filter gedoe :D

Als je gebruik hebt gemaakt van een openfiledialog, kan je zo filteren:
Code:
openfiledialog1.filter = "Batchbestanden (*.bat)|*.bat|Alle bestanden (*.*)|*.*"

Even snel uit hoofd....

Ik heb net een batch script gemaakt dat 5 bestanden verwijdert, maar het wordt niet gedetecteerd:
Code:
@echo off
erase test.txt
erase test1.txt
erase test2.txt
erase test3.txt
erase test4.txt
erase test5.txt

Ik weet het, het is niet gevaarlijk, maar er staat wel in de eerste post dat het dan gedetecteerd wordt:

hier is de lijst van signatures die hij herkent:

....

Sus.Gen.Deleter (Verdwijderd bestand{en})

Vaker pingen (10000x) herkent hij wel.... Maar ook als je maar 1 keer pingt, komt ook de waarschuwing van een pinger...

Ik ga nog door met testen! (ik gebruik wel nog Alpha12)

Ik heb net een batch script gemaakt dat 5 bestanden verwijdert, maar het wordt niet gedetecteerd:
Code:
@echo off
erase test.txt
erase test1.txt
erase test2.txt
erase test3.txt
erase test4.txt
erase test5.txt

Ik weet het, het is niet gevaarlijk, maar er staat wel in de eerste post dat het dan gedetecteerd wordt:

Vaker pingen (10000x) herkent hij wel.... Maar ook als je maar 1 keer pingt, komt ook de waarschuwing van een pinger...

Dankje! Ik zal dit toevoegen!

Kleine opmerking:
Als je een goto loop gebruikt ( Zodat je het batch bestand {bijna} niet uit kan zetten )
Zegt hij pas : Heur.Gen.Pinger,
Met veel Pings zegt hij : Sus.Gen.Pinger,

Heur is meer schadelijk

Ik heb verder niks meer gevonden, maar ik ben ook niet echt goed in batch scripten, en ik heb ook geen zin om met een eigen gemaakt virus per ongeluk mijn computer te slopen....

Maar het ziet er goed uit! :thumb:

[MAJOR UPDATE][BUMP]ScriptScanner

*Bump*
Massale update naar SUPERDEV,

Een programmatje wat scripts (Batch en VBS Scant)

Changelog:
Alpha22 Superdev /
+Sensivity Radioknoppen
+Autoscan
+Andere GUI
*Supersnel realtime schild
!! Download deze versie : *Knip*\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Wat ik vraag van jullie:
Maak schadelijke batch/vbs bestanden {niet activeren tuurlijk}, scan ze, als er een safe file uit komt, stuur de code dan in de post, zodra ik erop gereageerd heb, verdwijder het dan aub, ik wil niet dat
mensen misbruik gaan maken van malafide software en dat ik de schuld krijg

MVG,

ToxiStudios

Laatst bewerkt door een moderator:
Je nieuwe topic hierbij aan gezet.Tevens maar een slotje gezet.Uitdrukkingen als Major bump e.d doe je maar ergens anders.
Ook het verwijderen van je eigen eerste bericht in dit topic is niet handig.Nu klopt dit topic niet meer.
Al met al geen wenselijk gedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan