toxistudios98
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 feb 2012
*Verdwijder Post AUB*
*Major Update Bump*
*Major Update Bump*
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu bezig met testen, maar het eerste wat mij opvalt, is dat je standaard in de openfiledialog alle betandstypen kan selecteren. Als het programma alleen voor .bat files is, waarom kan je dan alle bestandstypen selecteren??
Verder (nog) niks gevonden! :thumb:
In welke taal heb je het gemaakt??
Als je gebruik hebt gemaakt van een openfiledialog, kan je zo filteren:
Code:openfiledialog1.filter = "Batchbestanden (*.bat)|*.bat|Alle bestanden (*.*)|*.*"
Even snel uit hoofd....
@echo off
erase test.txt
erase test1.txt
erase test2.txt
erase test3.txt
erase test4.txt
erase test5.txt
hier is de lijst van signatures die hij herkent:
....
Sus.Gen.Deleter (Verdwijderd bestand{en})
Ik heb net een batch script gemaakt dat 5 bestanden verwijdert, maar het wordt niet gedetecteerd:
Code:@echo off erase test.txt erase test1.txt erase test2.txt erase test3.txt erase test4.txt erase test5.txt
Ik weet het, het is niet gevaarlijk, maar er staat wel in de eerste post dat het dan gedetecteerd wordt:
Vaker pingen (10000x) herkent hij wel.... Maar ook als je maar 1 keer pingt, komt ook de waarschuwing van een pinger...
Ik ga nog door met testen! (ik gebruik wel nog Alpha12)
Vaker pingen (10000x) herkent hij wel.... Maar ook als je maar 1 keer pingt, komt ook de waarschuwing van een pinger...
Ik ga nog door met testen! (ik gebruik wel nog Alpha12)
Ik heb verder niks meer gevonden, maar ik ben ook niet echt goed in batch scripten, en ik heb ook geen zin om met een eigen gemaakt virus per ongeluk mijn computer te slopen....
Maar het ziet er goed uit! :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.