Script, tegen kopiëren content website

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Hallo

Ik ben opzoek naar een script tegen het kopiëren van content. Ik heb er wel een paar gevonden, welke wel in IE werken maar niet in FF. Is er ook een script wat voor beide(meerdere) browsers werkt?

Bedankt voor je tijd.
Groeten.

Onmogelijk. Er is geen script dat werkt. Als iemand de content wil hebben, krijgt diegene de content. Jammer maar helaas. Hoe moeilijker je het maakt, hoe aantrekkelijker het wordt de content te jatten.

weet ik

weet ik, maar ik ben gewoon opzoek naar een scriptje wat in FF en IE werkt tege bijv. rechtermuisklik en het ctrl+c(als dat kan)...?

Is zoiets er voor beide browsers echt niet?

Dat weet ik niet, ik maakte je er alleen op attent dat het nooit gaat werken. :)

daar ben ik dus naar opzoek

daar ben ik dus naar opzoek, dus als iemand mij kan helpen??

groeten.

toetsenbord uitschakelen gaat geloof ik niet (goed) maar dit werkt tegen rechtermuisknop:
PHP:
<html><head>

<script language=JavaScript>

function clickIE() {
	if (document.all) {
		return false;
	}
} 
function clickNS(e) {
	if (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) { 
		if (e.which==2||e.which==3) {
			return false;
		}
	}
}

if (document.layers) {
		document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
		document.onmousedown=clickNS;
	}else{
		document.onmouseup=clickNS;
		document.oncontextmenu=clickIE;
	}

document.oncontextmenu=new Function("return false") 

</script>
</head>
<body onload=setInterval("window.clipboardData.setData('text','')",2) oncontextmenu="return false" onselectstart="return false">

</body>
</html>
works for me met IE6 + FF

Als ik op een site kom waarbij m'n halve muis wordt uitgeschakeld, ben ik weg, hehe.

automatische alerts == disable js

bovendien kan je met FF3 afbeeldingen ook opslaan door ze bvb naar je bureaublad te slepen.. niks rechtermuisknop (en zit FF3 vol met tools als FireBug/Web Developer)

Behalve bezoekers irriteren die per ongeluk verkeerd klikken is er niks aan. Scripts als deze zijn puur tijdsverlies.
Als je niet wil dat mensen aan je content kunnen, plaats die dan in de eerste plaats niet online (www = WERELDwijde web). Als je content enkel voor bepaalde mensen toegankelijk wil, zorg dan voor een degelijk loginsysteem.

@VVouter: mooie poging, ware het niet dat er nog steeds mensen met IE6 rondlopen, die dan enkel de kleur van je transparante laag gaan zien.. zonder transparantie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan