scriptfout explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Regelmatig krijg ik tijdens het surfen op internet van mijn Internet Explorer-browser een scriptfout. Hij geeft aan dat er een script 'leeg is' of 'geen object' heeft. (regel 763 teken 14). Wat houdt dit in en wat kan ik het best doen dit te verhelpen?

In internet explorer -> internet opties -> geavanceerd -> surfen > foutopsporing scripts uitvinken.

dat zou de oplossing moeten zijn.

Geplaatst door vanzwam
In internet explorer -> internet opties -> geavanceerd -> surfen > foutopsporing scripts uitvinken.

Denk het niet. Ik vermoed dat:

In internet explorer -> internet opties -> geavanceerd -> surfen > melding van elke scriptfout weergeven UITVINKEN effectiever is :).

Overigens is dit dus geen fout op jouw PC maar een fout op de pagina die jij bezoekt :).

Laatst bewerkt:
Om verwarring te voorkomen: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en klik OK. Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe idd een site is opgebouwd. :)

Ja, waarom Microsoft die opties niet gelijk getrokken heeft is me een raadsel :confused:.

Bedankt mensen voor de hulp! Dat moet het zijn!
greetz,
Thijs

Geplaatst door vanzwam

:o sorry heren, was eventjes verkeerd. moet dus wel aangevinkt zijn. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan