Scriptfout in IE 4 en Win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Voor collega een pc met recover cd opgeschoond en nu komt IE steeds met scriptfouten. Kan Windows niet updaten en ook geen Explorer upgraden. In de Internetopties levert het pop-up menu geen onderdeel surfen zoals bij win xp zodat ik de scriptfouten kan uitschakelen. Heb ook bij beveiliging gekeken onder aangepaste instellingen om daar eventueel iets uit of in te schakelen. Maar zonder resultaat. Wat kan de oorzaak zijn en wat zijn mogelijke oplossingen? Ik wil er zo graag een nieuwere versie van IE opzetten maar dat lukt nu ook niet.
 
Bij dit onderwerp is het met deze link gelukt om IE6 te installeren. :) Daarna zou de rest updaten ook goed horen te gaan.

Het is de setupfile (500KB) voor IE6 (nederlands). Die sla je op om uit te voeren, of je kunt meteen voor openen kiezen.


Vr.Gr. Egel.
 
ie scriptfout

Bedankt , ik zat al op dat spoor maar mijn eerste poging om ie 4 te upgraden was mislukt. En ook ik heb net als een van de hulpvragers geen schermen met de bijbehorende opties in die oude win 98 versie.
 
scriptfouten bij IE4

Wauw...geweldige gerichte oplossing was dat. Ik heb de exacte link overgenomen en ziedaar , het ouwetje is alles aan het updaten bij Bill.
Bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan