Scripts worden niet uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard Gerrits

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Na het verwijderen van enkele sleutels in het register die te maken hebben met Norton of Symantec kan ik Norton Antivirus niet installeren, verschillende internetpagina's (met javascript) worden niet of gedeeltelijk afgebeeld en ook bij het installeren van andere programma's krijg ik de melding dat het MSI bestand uitgevoerd moet worden via setup.
Ik weet dat het stom was om de sleutels te verwijderen, maar dit is nu eenmaal gebeurd.
Met verschillende virusscanners gekeken naar virussen. Niets gevonden.
Ik heb het idee dat bepaalde scripts niet uitgevoerd kunnen worden, misschien doordat een service uit staat, maar welke en hoe krijg ik die weer aan de praat.
Wie weet een oplossing, zonder dat ik alles opnieuw moet installeren.

Kun je geen systeemherstel terugzetten na voor het verwijderen van die registersleutels? Misschien dat dan alles weer gewoon is.

Het lijkt er trouwens op of je Java Virtual Machine mist.

Als ik probeer het systeem te herstellen krijg ik een leeg scherm.
Voor zover ik weet heb ik Java al geinstalleerd na het probleem.
Voor mijn gevoel kan of mag dit niet draaien door een andere blokkade of missend bestand/sleutel/service.

Heb je alleen Norton Antivirus?

Dan zou je via Software Norton Antivirus kunnen verwijderen, dan het programma rnav.exe draaien (die haalt verder alles van Antivirus uit je register)

Daarna zou je Antivirus weer moeten kunnen installeren. Ik hoop wel dat je Norton Antivirus bij de hand hebt (cd of installatiefile)

Als je Rnav.exe nodig hebt hoor ik het wel.

Kijk anders ook eens bij Internet Explorer, exta, internet-opties, tabblad geavanceerd of daar alles met java aangevinkt staat. Of herstel de standaardwaarden daar.

Laatst bewerkt:
Heb geprobeerd via software Norton Antivirus 2003 te verwijderen. Dit lukte niet. De foutmelding weet ik niet precies meer. Is al enige tijd geleden.
Heb toen via verkenner en de registersleutels te verwijderen. Zover ik weet is het ook niet meer actief.
Installatie van Norton Internet Security 2004 (waaonder NAV) lukte daarna niet en ook de andere problemen zijn toen ontstaan.

Heb het vorige bericht niet goed gelezen. Doe voor het eerst mee op een forum.

Als rnav.exe niet op de cd van Norton Internet Security 2004 staat heb ik het bestand niet.
Waar kan ik dit anders vinden en misschien moet ik nog een keer proberen Java Virtual Machine te installeren.
Hoe doe ik dit precies?:rolleyes:

Groetjes,
Richard

Ga ik zeker proberen.
Nog twee aanwijzingen.
Bij het zoeken via start=>zoeken krijg ik een scherm met rechts de mappen en links een leeg gedeelte, waar eerder de zoekmogelijkheden stonden.
E-mail werkt correct.

Voor zover bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Richard:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan