scroll beweegt onregelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spongeboblitjes

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
21
Ik heb een muis van Logitech geen draadloze. Als ik even bezig ben begint hij uitzichzelf te scrollen paar seconden en dan stopt hij er weer mee en later begint hij weer. Dat is best irritant ook als je een spel speelt. Misschien weet iemand daar iets op
 
Misschien helpt een scan op virussen en spyware wel.
 
Dit klinkt als spyware. Computer spyware/adware vrij?

Zoja, al eens een andere muis geprobeert?

[Edit]@puppy, was je me net voor:p
 
Stof?

Altijd na een X aantal seconden of telkens anders?

Toe aan een nieuwe bril?
 
Het is telkens anders. Er kan ook een hele tijd zijn dat hij dat niet doet en dan begint hij weer even. Het ligt niet aan spyware, want ik heb mijn computer al geformateerd en daarvoor had ik het ook al.
 
Als je zeker weet dat de pc spyware-vrij is, en je de laatste drivers van logitech hebt geinstalleert, dan zou je je muis eens uit mekaar kunnen halen en hem eens flink schoon gaan maken. Er zijn spuitbusjes op de markt met lucht erin waarmee je hem goed schoon kan blazen. Helpt dat niet denk ik toch dat je aan een nieuwe muis toe bent...
 
Mijn muis is nog niet zo heel oud dus ik denk niet dat hij zo snel kapot zal gaan hij is van logitech dus. En het is een muis met een rood lampje in plaats van een balletje dus schoonmaken heeft denk ik geen zin
 
een optische muis dus. waarom vertel je dat niet eerder.

Op welke ondergrond gebruikje die.
 
Geplaatst door Spongeboblitjes
Mijn muis is nog niet zo heel oud dus ik denk niet dat hij zo snel kapot zal gaan hij is van logitech dus. En het is een muis met een rood lampje in plaats van een balletje dus schoonmaken heeft denk ik geen zin

Gebruik je een muismat?
 
Ik gebruik een muismat maar daar ligt het niet aan want de scroll doet raar. Ik heb net de driver ff geupdate dus misschien doet hij het weer.
 
Offtopic: En waarom hoef je een optische muis niet schoon te maken? Deze heeft ook onderhoud nodig hoor! Door schuiven over je muismat komt er (heel weinig) stof vrij, je lensen aan de onderkant moet je dus goed stofvrij houden!

Ik hoop dat het met je nieuwe driver beter gaat, zoniet maak hem toch maar eens open om te kijken of er veel stof etc. bij het scrollwieltje zit!

Suc6...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan