Scroll, FN en cijfers (rechts) werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanne86

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Hallo,
Ik heb al een jaar een Acer Aspire 5736Z met Windows 7. Alles werkt prima, maar nu doen opeens 3 functies het niet meer, wat niet zo handig is:

De scroll op de touchpad
De FN functie (voor bv geluid harder en zachter)
De cijfers aan de rechter kant (ook niet via NumLock) (cijfers bovenin werken wel)

Ik heb al een aantal keren gezocht via instellingen, maar kan nergens hier iets over vinden.
De winkel zei dat ik eerst moet proberen alles opnieuw te installeren, maar dan moet ik ook alles eerst ergens anders opslaan anders ben ik alles kwijt. En anders willen zij er wel naar kijken, maar dat kost me meer dan 100euro... (o ja, de alt doet het ook niet, kan dus ook geen euro-teken meer gebruiken) Dus ik heb eigenlijk niks aan de winkel..

Maar ik hoop dat ik gewoon een functie moet installeren zodat alles het weer doet
Kan iemand mij helpen?
Sanne

probeer eens tegelijkertijd de Fn+Shift+Scroll of Fn+Shift+Numlock in te drukken.

Hoi handboekict,
Bedankt voor je reactie, maar er gebeurt niets helaas

Zou je eens een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken?
Inloggen als nieuwe gebruiker.
Heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?

Weet ik niet
Ik heb het nu gedownload, maar wat moet ik er dan mee doen?

Als niemand anders met een idee komt, dan stel ik toch een nieuwe installatie voor.
Aan jouw eerdere reactie merk ik dat je dat neit zo ziet zitten.
Toch zul je ooit een goede backup moeten maken van jouw data (documenten, mail, foto's, favorieten etc.)
Een nieuwe installatie valt best mee en kun je goed zelf, voor 0 euro.
Heb je installatiecd's bij jouw Acer gekregen?

Helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem dus ik zal nog even verder kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan