Scroll tekst in powerpoint 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

evertmulder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo,

Wie kan mij helpen bij het volgende.
In een slide heb ik een grote hoeveelheid test geplaatst.
Deze tekst moet van onder naar boven automatisch scrollen (dit zie je bijv. ook in de aftiteling van een film).
Ik gebruik powerpoint 2007 maar kan niet vinden hoe je dit voor elkaar kunt krijgen.

Evert

ik zou ook de oplossing willen weten

Ik heb een grote afbeelding, en zou graag dmv de scrollbar in powerpoint zien...
coba

scrollbars in powerpoint

Hallo Coba en Evert,

In hoeverre is jullie vraag nog steeds actueel. Het is nogal een stukje tekst om uit te leggen hoe je dit moet doen. Dus laat me dit even weten.

groeten jan

@mooiweer

Voor mij is deze vraag nog actueel, ben namelijk ook op zoek naar een oplossing hiervoor.
Kun je me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten Kensel

Als je het profiel van Mooiweer bekijkt, dan zie je dat hij/zij niet al te actief is.... Bovendien is dit een behoorlijk oude vraag....
Desalniettemin: hier een voorbeeldje.

Bijlagen

@OctaFish: Ik zag dat het een oude vraag is, maar ik vond het onzin om een nieuw draadje te starten als er al een bestaat. Daarom reageerde ik hierop.

Toch is het netter om een eigen vraag te maken.... wellicht heb jij toch een iets andere vraag, die anders is als de oorspronkelijke. Bovendien wordt het niet op prijs gesteld om een vraag te 'kapen' ... Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of je wat had aan mijn voorbeeldje :)

Ik zal er in het vervolg rekening mee houden..
Maar heb er inderdaad wel wat aan gehad. Thx!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan